۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 1061
کد خبر: 84719737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی در کمیسیون صنایع بررسی شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای اصلاح نظام بانکی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، روح اله عباس پور در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی و معاونان وی حاضر شده و گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بانک مرکزی ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در این نشست برنامه‌های بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی تشریح شد که طبق صحبت‌های مطرح شده اصلاح رابطه دولت با نظام بانکی یکی از این برنامه‌هاست.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس درباره اظهارات رییس کل بانک مرکزی گفت: همچنین اصلاح رابطه بانک‌ها با مشتریان از دیگر برنامه‌های این نهاد است که رییس کل بانک مرکزی به طرح تامین مالی زنجیره‌ای با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید دارد و این طرح در صنعت خودروسازی در حال اجراست.

وی تاکید کرد: هدایت تسهیلات بانکی به سوی تولید و صنعت از تاکیدات نمایندگان در این نشست بود که رییس کل بانک مرکزی هم به آن اشاره کرد.

عباس پور با اشاره به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ایران خودرو خراسان به عنوان دیگر دستور کار نشست امروز کمیسیون خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در مجلس بررسی می‌شود. بر همین اساس تحقیق و تفحص از ایران خودرو خراسان مراعا ماند تا در جریان طرح قبلی به این موضوع نیز رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha