۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 84719833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته حمایت از سرمایه‌گذاری در کرمانشاه تهیه می‌شود

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۱
کد خبر: 84719833
بسته حمایت از سرمایه‌گذاری در کرمانشاه تهیه می‌شود

کرمانشاه - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، جذب سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را یکی از اولویت های مجموعه مدیریتی استان دانست و گفت: در راستای تحقق برنامه های دولت، بسته حمایت از سرمایه‌گذاری در کرمانشاه تهیه می‌شود.

به گزارش ایرنا، «بهزاد باباخانی» عصر یکشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان دراستانداری، افزود: رهبر معظم انقلاب شعار  امسال را  تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین تعیین کرده‌اند که همانند سال‌های اخیر در زمینه اقتصاد، تولید و اشتغال است و نشان از اهمیت بسیار این حوزه دارد.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های مختلف باید با انسجام و همدلی و انجام یک برنامه‌ریزی مناسب، با نگاه توسعه ای و هدفمند و سامان‌دهی مناسب به دنبال تلاش برای تحقق اهداف شعار سال باشند.

باباخانی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن تهیه بسته حمایت از سرمایه گذاری در استان گفت: این بسته حمایتی شامل مشوق های سرمایه گذاری، اطلس سرمایه گذاری، کتاب چند زبانه فرصت های سرمایه گذاری، کلیپ های نمایش پتانسیل های استان و همایش های سرمایه گذاری است که در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در استان گذاشته می‌شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: پروژه‌هایی که در کتاب فرصت های سرمایه گذاری معرفی می‌شوند باید مهم و توسعه ای باشند. 

وی افزود: بسته حمایت از سرمایه گذاری در اولین جلسه شورای برنامه ریزی استان مطرح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha