۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۵
کد خبر: 84721101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توجه به ‏تدابیر حفاظتی سارقان مسلح طلافروشی در حاجی آباد را ناکام گذاشت

بندرعباس -ایرنا- فرمانده انتظامی  هرمزگان ضمن تایید خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در مرکز شهر حاجی آباد ،  از ناکامی سارقان  به دلیل فعال شدن سریع هشدار الکترونیک ، سیستم دودزا و استفاده از شیشه های ضد گلوله طلا فروشی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پلیس استان سردار سرتیپ دوم "غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر افزود: برابر اعلام هشدار از طریق سیستم الکترونیک به مرکز فوریت های پلیس 110 در خصوص وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلا فروشی در مرکز شهر حاجی آباد ، بلافاصله مأموران برای رسیدگی به موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشاهده شد سه سارق حدود ساعت هشت شب به سوی این طلافروشی تیر اندازی کرده اند که خوشبختانه به علت هوشیاری صاحب مغازه و رعایت هشدارها و ملاحظات پلیسی و مجهز کردن به سیستم های ضد سرقت و ویترین ضدگلوله سارقان ناکام مانده و با توجه به حضور مأموران و تجمع شهروندان ، سارقان از محل متواری شدند.
سردار جعفری با بیان اینکه خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشده است، اظهار داشت: بلافاصله ضمن صدور دستور برای آمادگی عملیاتی پلیسی، تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب بررسی صحنه جرم و دایره سرقت پلیس آگاهی در این زمینه تشکیل شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان تا رسیدن به نتیجه قطعی ادامه دارد.
رییس پلیس استان تأکید کرد: هرمزگان جای  جولان هنجارشکنان و اعمال مجرمانه نیست و پلیس با جدیت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.
وی یادآور شد«  سیستم هشدار الکترونیک و مجهز نکردن مغازه ها به ویژه طلافروشی و بانک‌ها به شیشه های ضد سرقت،آژیر و دوربین های مداربسته ، ضمن بالابردن ضریب امنیتی مغازه ها و منازل،  حضور سریع نزدیکترین واحد گشتی پلیس را در محل فراهم می کند و از نظر  روانی نیز تضمین کننده احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha