ارتش همواره در خط مقدم اطاعت از امامین انقلاب بوده‌ است

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با بیان این‌که ارتش همواره در خط مقدم اطاعت از امامین انقلاب بوده‌ است، گفت: ما کشوری صلح‌طلب هستیم اما اگر دستی بخواهد به حریم ایران اسلامی تعرض کند، آن را از بازو قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر «سلیمان طاهری» روز دوشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به‌ مناسبت روز ارتش که در بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش پنج هزار کیلومتر از مرزهای کشور را با افتخار و چشمانی بیدار مراقبت می‌کند و دشمن جرات ندارد حتی در ۲۰ کیلومتری این مرزها هم حضور پیدا کند که این نتیجه جان‌فشانی و ایثار شهدا، رزمندگان، آزادگان و هدایت‌های پیامبر گونه امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی فقط مظهر اقتدار نیست بلکه مظهر نظم و انضباط، سلامت اداری و اقتصادی، تدین و ولایت‌مداری هم هست و در تمام صحنه‌ها و هرجایی که امامین انقلاب مسیری را برگزیده‌اند، در خط مقدم اطاعت بوده‌ است.

امیر طاهری با اشاره به تجربیات گران‌بهای ارتش در دوران دفاع مقدس و حماسه‌های متعددی که آفریده‌است، بیان کرد: امروز ارتش به ارتشی مکتبی، ولایی و اطاعت پذیر تبدیل شده‌ که هشت سال تجربه جنگ دارد و سرافرازانه در منطقه و جهان ایستاده‌ است.

به گفته‌ فرمانده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش، ارتش به پشتوانه تجربیات گذشته، بهره‌گیری از فرماندهان لایق، شجاع و توانمند و استفاده از علم و فناوری روز به‌ دژ محکم انقلاب تبدیل‌شده و با فرماندهی رهبری معظم انقلاب آماده مقابله با هر نوع تهدید در هر گوشه از ایران عزیز و دادن پاسخ سخت و پشیمان‌کننده به دشمن است.

وی همچنین عنوان کرد: ارتش بدون توجه به خط‌کشی‌های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای دفاع از میهن عزیز اسلامی را به‌ عنوان هدف والای خود در نظر گرفته و خود را مدیون امام و رهبری انقلاب می‌داند.

امیر طاهری ارتش را تبلور استقلال و عزت مردم غیور ایران اسلامی دانست که با پای‌بندی به ارزش‌های ملی و دینی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته‌ است.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت خودرویی برگزار شد.

روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha