ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید پایبندی خود به انقلاب را ثابت کرد

دزفول-ایرنا- فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی شهید آزادی دزفول با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۴۸ هزار شهید پایبندی خود به انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) را ثابت کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ ابراهیم دلسوزی روز دوشنبه در جریان دیدار مسئولان شهرستان دزفول در تیپ ۲۹۲ شهید آزادی دزفول افزود: ولایتمداری ارتش برای همه مردم و مسوولان ثابت شد.

وی ادامه داد: زمانی که تجزیه طلبان نقشه‌های شومی داشتند ارتش دستور ولایت را اجرا کرد و با تقدیم ۴۸ هزار شهید ثابت کرد پای انقلاب است؛ پس از دفاع مقدس نیز ارتش در تمام روزهای خوب و بد مملکت در کنار آحاد مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی بوده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ شهید آزادی دزفول با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان گفت: شرایط بحرانی دوران جنگ سپری شده و افتخارآفرینی‌های گذشته ما را به ادامه راه دلگرم می‌کند.
وی افزود: ارتش به سمتی پیش رفت که بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی خواستار از بین بردن آن بودند که تایید امام باعث شد روحیه ارتش برگردد.
سرهنگ دلسوزی گفت: دزفول با داشتن مسوولان یکدست و همراه شهری متفاوت است که باید قدر آن را دانست.

قدرت ارتش موجب تثبیت جمهوری اسلامی در دنیا شده است

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه گفت: قدرت ارتش موجب تثبیت جمهوری اسلامی در دنیا شده است.

محمد حسن پرآور با تبریک روز ارتش به جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش دارای بالندگی و سرافرازی‌های بسیار زیادی برای میهن اسلامی است.
وی ادامه داد: اوایل پیروزی انقلاب به علت تفکرات لیبرالیسمی حاکم بر کشور، از بین بردن ارتش در دستور کار افراد زیادی قرار گرفت اما حضرت امام خمینی(ره) که با درایت، تدبیر و تیزهوشی خود انقلاب و رهبری را به پیروزی رسانده بود در پیامی بر ضرورت حفظ ارتش تاکید کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بیان کرد: بعد از آن تاکید حضرت امام، قدرتی در ارتش ایجاد شد که با وجود هشت سال جنگ تحمیلی جانانه از کشور دفاع و شهدای زیادی تقدیم کرد.
وی افزود:  اکنون نیز ارتشی بالنده داریم به طوری که در منطقه هیچ کشوری چنین ارتشی ندارد.
پرآور به داشتن چنین ارتش قدرتمندی افتخار کرد و گفت: قدرت ارتش موجب تثبیت جمهوری اسلامی در دنیا شده است.

فرماندار ویژه دزفول نیز گفت: ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده که یادآور حماسه سازی و دلاورمردی‌های مردان روزهای سخت کشورمان است.
علی فرهمندپور با بیان اینکه تیپ ۹۲ آن زمان و تیپ ۲۹۲ کنونی همواره موجب قوت قلب مردم بوده است، افزود: مسوولان نسبت به شهدای ارتش که امنیت و آسایش این روزهای سرزمین ما را رقم زدند، ادای احترام می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما مدیون دلاورمردان ارتش هستیم که باعث آرامش در این سرزمین شدند، ادامه داد: ما نیز  سرباز و خدمتگزار نیروهای ارتش هستیم.

فرماندار ویژه دزفول در پایان برای موفقیت، شکوفایی و بالندگی ارتش در تمام عرصه‌ها اظهار امیدواری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha