۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84721956
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پیرانشهر کشف شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴
کد خبر: 84721956
۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در پیرانشهر کشف شد

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در پیرانشهر کشف و در این رابطه ۶ نفر دستگیر شد.

 ناصر عتباتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی سربازان گمنام امام زمان (عج) و با کار اطلاعاتی دقیق و با هوشیاری مامورین اطلاعاتی این مقدار مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای در داخل بلوک بتنی جاسازی شده بود در شهرستان پیرانشهر کشف و ضبط شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در این خصوص ۶ متهم دستگیر و تحت قرار قانونی بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند و تحقیقات برای کشف ابعاد بیشتر قضیه با هماهنگی نهادهای اطلاعاتی ادامه دارد.

عتباتی ادامه داد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ در استان شکل گرفته و در جریان بوده و توفیقات بسیار ارزشمندی در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر در استان حاصل شده است.

وی تاکید کرد: این مساله با همکاری و همدلی نیروهای امنیتی - انتظامی و قضایی در استان محقق شده و عرصه را بر جولان سوداگران مرگ در استان روز به روز تنگ تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، دستگاه‌ قضا برخورد با متخلفان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و طی ماه‌های گذشته این روند در آذربایجان‌غربی مشهود بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha