۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84722061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شاهرود: کارگروه آیین بزرگداشت ارتحال امام(ره) تشکیل شود

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: کارگروه آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نهادها به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری ارتحال امام (ره) که در سرسرای ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: تشکیل کمیته‌های اعزام، اسکان و تغذیه، امنیتی و نظامی، فرهنگی و اطلاع رسانی، سلامت و بهداشت و کمیته مردمی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) از وظایف تمام اقشار جامعه است، ابراز داشت: این نشست هم اندیشی با هدف برنامه‌ریزی و نحوه برگزاری آیین سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب برگزار شد.

ابوطالب جلالی به شرایط کنونی همه‌گیری کرونا و اعمال محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته‌ها با برگزاری نشست‌ها از تمامی ظرفیت و امکانات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد استفاده کنند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه فضاسازی مناسب شهری در راستای بزرگداشت ارتحال امام راحل از وظایف مهم شهرداری‌ها است، افزود: باید برنامه‌های تبلیغات محیطی از جمله نصب بنر در دستور کار قرار گیرد.

نخستین نشست اعضای ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل با حضور فرماندار شاهرود و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ دعوت حق را لبیک گفتند.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha