۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84723605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت خرید گندم مازاد از کشاورزان زنجانی تمدید شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84723605
مهلت خرید گندم مازاد از کشاورزان زنجانی تمدید شد

زنجان – ایرنا – مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مهلت تعیین شده برای خرید تضمینی گندم مازاد و بذری از کشاورزان این استان تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

ولی الله زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۱۵ فروردین امسال خرید گندم مازاد و بذری از کشاورزان این استان آغاز شده است و با توجه به اینکه تحویل این محصول استراتژیک تا پایان فروردین ماه بود به دلیل استقبال کشاورزان این زمان تا ۱۵ روز آینده نیز تمدید شد.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان روز گذشته/ ۲۹ فروردین/ ماه جاری بیش از ۱۶ هزار تن از این محصول استراتژیک به صورت تضمینی خریداری و در سیلو تخلیه شده است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز می شود.
زمانی خاطرنشان کرد: مطالبه همه کشاورزانی که گندم بذری و مازاد خود را تحویل شرکت غله داده اند  با بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال  به حساب بانکی آنها واریز شده و تاکنون بدهی نداریم.
به گفته وی، خرید تضمینی گندم بذری و مازاد از کشاورزان استان زنجان در سیلوی غدیر،  کارخانه های آرد سازی تابان، فخر و سایر مراکز خرید انجام می شود. 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کشاورزان می توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به سیلوی غدیر زنجان مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha