۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84724027
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش "در محضر ولی نعمتان" در مراکز بهزیستی خوزستان برگزار می‌شود

اهواز - ایرنا - سرپرست بهزیستی خوزستان از اجرا شدن پویش "در محضر ولی نعمتان" شب‌های قدر در مراکز بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش ایرنا مهران کریمیان روز سه‌شنبه در نشست با معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) به عنوان نماینده گروه‌های جهادی همکار با بهزیستی در این باره گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی رهبرمعظم انقلاب در حوزه تامین اجتماعی و سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره‌گیری از گروه‌های مردمی، این پویش با همکاری گروه‌های جهادی در شب‌های قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز  بهزیستی خوزستان اجرا می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی و متخصصان فرهنگی می‌توانند با ارایه خدمات فرهنگی و جهادی به جامعه هدف بهزیستی به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک شایانی کنند.

کریمیان ادامه داد:به منظور آشنایی بیشتر گروه‌های جهادی  با خدمات و فعالیت‌های بهزیستی و بهرمندی بیشتر از ظرفیت‌های مردمی، در قالب اجرای پویش در محضر ولی نعمتان، با همکاری گروه‌های جهادی ضیافت افطاری و برنامه‌های فرهنگی در مراکز بهزیستی اجرا می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نیز گفت: گروه‌های جهادی اجتماع محور در مناطق مختلف و حاشیه‌ای اهواز برای شناسایی و کمک به خانواده‌های آسیب دیده و آسیب پذیر در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام حمید ذوالفقاری با بیان اینکه بهزیستی ظرفیت خوبی برای فعالیت گروه‌های جهادی است، افزود: این نشست می‌تواند سرآغاز مشارکت جدی گروه‌های جهادی با بهزیستی خوزستان و شناسایی افراد نیازمند و معلولی باشد که به دلایلی شناسایی نشده و از بهزیستی کمک دریافت نمی‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha