بیش از ۵ میلیارد ریال در اولین جشن گلریزان زندانیان تکاب جمع آوری شد

مهاباد - ایرنا - پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی از سوی معدن داران و جمعی از خیّران در اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان تکاب جمع آوری شد.

به گزارش ایرنا، رییس دادگستری تکاب شامگاه سه‌شنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تکاب افزود: این جشن برای اولین بار به ابتکار دادگستری و دادسرا و با همراهی فرماندار و امام جمعه در تکاب برگزار و با استقبال خوب معدن داران و جمعی از خیّران شهرستان مواجه شد.

ابراهیم بابامرادی اظهارکرد: در این جشن گلریزان بیش از ۵۰ نفر مشارکت کردند که مبالغ جمع آوری شده به حساب ستاد دیه واریز و برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده های زندانیان تکاب پرداخت خواهدشد.

۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در اولین جشن گلریزان زندانیان تکاب جمع آوری شد

فرماندار تکاب نیز در این جشن با بیان اینکه برگزاری اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان در تکاب اقدام مبارکی در ماه رمضان است، گفت: با برگزاری این جشن امیدواریم به کمک خیّران و راهنمایی رییس دادگستری و دادستان، شاهد آزادی جمعی از زندانیان تکاب باشیم.

اسماعیل حیدری آزاد با اشاره به اینکه معدن داران و خیّران با دل ها و نیت های نیک خود ضمن کمک به زندانیان به برکت زندگی خود کمک می کنند، افزود: رسم گلریزان ۲ معنی دارد که یکی براساس آموزه های دینی مبنی بر انفاق و بخشش و دیگری مبتنی بر موضوع مرام و معرفت و بزرگ منشی است که اکنون شاهد تحقق آنها در تکاب هستیم.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha