۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۸
کد خبر: 84726061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: اعتبارات لازم برای تکمیل فضاهای اقامه نماز در ادارات اختصاص می‌یابد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه تمامی ادارات باید بهترین مکان را برای اقامه نماز در نظر بگیرند، گفت: دولت نیز در حد امکان اعتبارات لازم را برای تکمیل فضاهایی در ادارات برای اقامه نماز اختصاص می‌دهد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های ارزیابی مدیران، ایجاد مکان‌های مناسب برای اقامه نماز است که این مهم جزو مصوبات قبل بود وهم اکنون نیز مورد تاکید است.

وی تاکید کرد: فرمانداران تمامی شهرستان‌ها، شورای اقامه نماز را با حضور دبیر شورا برگزار و تصمیمات لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

استاندار ایلام اهتمام مدیران به اقامه نماز را مهم ترین ویژگی و شاخصه حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: در کشور ما این فریضه الهی بخوبی در حال انجام است.

بهرام‌نیا یادآور شد: تاثیر مثبت اجتماعی نماز بسیار قابل توجه است که مسوولان باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از آسیب ها و بزهکاری های اجتماعی، نشات گرفته از بی توجهی به نماز است که این مهم اهمیت موضوع اقامه نماز را دوچندان می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: همگان بر تشویق کودکان و نوجوانان به فریضه نماز در جامعه موظف هستند که این وظیفه در آموزش و وردش به دلیل جامعه مخاطب بالا از سایر دستگاه ها بیشتر است.

وی با اشاره به اهمیت نماز در قرآن کریم گفت: در قرآن کریم ۸۲ بار در مورد نماز اشاره شده است و این مهم اهمیت نماز را نشان می‌دهد.

استاندار ایلام ادامه داد: نماز حضور خدا را دل انسان ها را زنده می‌کند و نظافت، نظم و انضباط را به خود همراه دارد و مایه روشنی قلب ها است.

وی با تاکید بر تجهیز مساجد بین راهی در استان و اقامه نماز در تمامی شهرستان گفت: تابلو حد ترخص علاوه بر شهر ایلام باید در سایر شهرستان ها نیز نصب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha