۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84726383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم آتش سوزی جنگل سیاهکل مربوط به سال گذشته است

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۱
کد خبر: 84726383
فیلم آتش سوزی جنگل سیاهکل مربوط به سال گذشته است

رشت - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: فیلم سوزاندن درختان در جنگل سیاهکل مربوط به آتش سوزی سال گذشته در آن منطقه می باشد.

میرحامد اختری روز چهارشنبه در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر سوزاندن عمدی درختان کاج نهالکاری در جنگل سیاهکل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آتش سوی مربوط به سال گذشته بود که ربطی به زمان فعلی ندارد.

وی افزود: طبق مشاهدات تنظیم شده توسط ماموران و کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهکل، مبنی به آتش سوزی در تاریخ ۲۷ آذرماه سال گذشته که در روستای کولاک‌آور سیاهکل به وقوع پیوسته بود، آن آتش سوزی بر اثر سهل انگاری مسافران غیربومی ایجاد شد.

فیلم آتش سوزی جنگل سیاهکل مربوط به سال گذشته است

وی ادامه داد: طبق این نظر کارشناسان و ماموران ، آثار و شواهدی مبنی بر ایجاد حریق عمدی به قصد تغییر کاربری توسط شخص یا اشخاص رویت نشده و این آتش سوزی غیرعمدی بود که توسط مسافران غیربومی حادث شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان بیان کرد: به هرحال این آتش سوزی مربوط به سال گذشته است و هم اینک نیز با توجه به فرا رسیدن فصل بهار، و مشاهداتی که از نزدیک انجام شده، درختان کاجی که سال گذشته دچار حریق شده بودند، در حال بازسازی و ترمیم خود می باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha