۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84726399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استرالیا میزبان دیدار نیمه‌کاره آرژانتین و برزیل در انتخابی جام جهانی

تهران- ایرنا- تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل روز ۲۱ خردادماه در دیداری معوقه از انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای اسپورت، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پیش از این اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در انتخابی جام جهانی قطر که سپتامبر سال گذشته نیمه‌کاره رها شده بود، تکرار خواهد شد.

دیدار مذکور در سائوپائولو پس از ورود مسوولانی که گفته می‌شود کادر پزشکی تیم ملی برزیل بودند، در فاصله چند دقیقه مانده تا پایان به آشوب کشیده و نیمه‌کاره رها شد.

«امیلیانو مارتینز» و «امیلیانو بوئندیا» دو بازیکن تیم استون‌ویلا، «کریستین رومرو» بازیکن تاتنهام و «جیوانی لو سلسو» بازیکن قرضی تیم ویارئال، از سوی دولت برزیل به ارائه اطلاعات کذب مهاجرتی و ناقض مقررات مرتبط با کووید-۱۹ متهم و براساس حکم فیفا، برزیل و آرژانتین به ترتیب به پرداخت ۵۵۰ هزار فرانک سوئیس (۴۴۰هزار پوند) و ۲۵۰هزار فرانک (۲۰۰هزار پوند) محکوم شدند.

علاوه بر این، «مارتینز، بوئندیا و لو سلسو همگی به دلیل عدم رعایت مقررات و پروتکل‌های فیفا در رابطه با بازگشت به مسابقات بین‌المللی، دو جلسه محروم شدند.»

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل پیش از این جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به‌دست آورده و به همین دلیل این دیدار تشریفاتی محسوب می‌شود.

این دو تیم در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خردادماه) در شهر ملبورن استرالیا با یکدیگر دیدار کرده و لیونل مسی و نیمار باردیگر با یکدیگر روبرو خواهند شد. 

 بازی دوستانه آلبی سلسته و سلسائو در زمین کریکت ملبورن که توانایی میزبانی از ۹۵ هزار تماشاگر را دارد، برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha