۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84726484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکلیف ادامه همکاری «مسی» با پاری‌سن‌ژرمن روشن شد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبر: 84726484
تکلیف ادامه همکاری «مسی» با پاری‌سن‌ژرمن روشن شد

تهران- ایرنا- فوق ستاره آرژانتینی آبی‌اناری‌ها به واسطه سپری کردن فصلی نه‌چندان موفق در پاری‌سن‌ژرمن، به سوژه اجتناب‌ناپذیر شایعات بدل شده و یک نشریه اسپانیایی به طور آشکارا تکلیف ادامه یا عدم ادامه همکاری «لیونل مسی» را با پاریسی‌ها روشن کرد.

به گزارش ایرنا، «لیونل مسی» که در تابستان سال گذشته در انتقالی هیجان‌انگیز و پر سروصدا از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شد، انتظارات را آنطور که باید و شاید برآورده نکرد. «حشره» برای یافتن جایگاه واقعی خود در پیراهن پی‌اس‌جی تقلا می‌کند و حالا پس از یک فصل ناامیدکننده، موضوع کوچ احتمالی وی در تابستان بلافاصله به تیتر اول رسانه‌ها بدل شده است.

با این حال، «موندو دیپورتیوو» امروز(چهارشنبه) پاسخی آشکار برای این پرسش فراهم کرد و اطمینان داد که لیونل مسی در پی‌اس‌جی خواهد ماند و حتی با اشاره به جزئیات موضوع، اعلام کرد که مسی حتی از شنیدن اینکه از کوچ وی به عنوان گزینه روی میز یاد شده، تعجب خواهد کرد. 

موندو دیپورتیوو نوشت: برغم سوت‌ها و اعتراضاتی که در پارک دو پرنس به گوش او می‌رسد و حتی بدون وجود «کیلین امباپه» که شاید چمدانش را برای کوچ از پاریس ببندد، مسی کاملا نسبت به تمدید قرارداد با پاریسی‌ها و بهبود عملکردش در فصل بعد، متقاعد شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha