۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84726548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات در استان اردبیل تغییر کرد

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹
کد خبر: 84726548
ساعت کاری ادارات در استان اردبیل تغییر کرد

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با مصوبه هیات وزیران تمامی ادارات، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تأخیر کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش استانداری اردبیل ، کاظم دبیر روز چهارشنبه افزود: زمان آغاز به‌کار ادارات دولتی استان اردبیل در روزهای پنجشنبه یکم و دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه به‌منظور بهره‌مندی از ثمرات معنوی شب‌های قدر، با ۲ ساعت تأخیر (حداکثر تا ساعت ۹:۳۰ صبح) خواهد بود.

در نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آمده است: "با توجه به فرا رسیدن شب‌های ارزشمند قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، به‌منظور توفیق هر چه بیشتر در آیین پرفضیلت احیاء و بهره بردن از ثمرات معنوی این شب‌ها، زمان آغاز به‌کار دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی در روزهای پنجشنبه نوزدهم و دوشنبه بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان با ۲ ساعت تأخیر همراه خواهد بود".

بر این اساس کارکنان دولت در روزهای پنج‌شنبه و دوشنبه یکم و پنجم اردیبهشت ماه با ۲ ساعت تأخیر (حداکثر تا ساعت ۹:۳۰ صبح) در محل کار خود حضور خواهند یافت.

به گزارش ایرنا ، پیش از این نیز با هدف بهره‌مندی از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان ، کاهش بار ترافیکی شهر به دلیلی همزمانی تعطیلی مدارس و ادارات و نیز رعایت حال همشهریان و کارکنان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۴ ظهر اعلام شده بود.

ساعت کاری روزهای پنجشنبه در ماه مبارک رمضان نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ ظهر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha