۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84727240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بهاباد یزد: روز قدس، هیچگاه کمرنگ و فراموش نمی‌شود

یزد – ایرنا - امام جمعه بهاباد گفت: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است و هیچگاه این روز کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا  اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران احیا کننده اسلام ناب محمدی در عصر حاضر، امام خمینی(ره) است که مرز دقیق و مشخصی میان حق و باطل کشیده و کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج حضرت ولیعصر(عج) را در اختیار امت اسلامی گذاشته است.

امام جمعه بهاباد ادامه داد: یوم ‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد افزود: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام است.

امام جمعه بهاباد یادآور شد: قدس قبله نخست مسلمانان و آرمان همه مسلمین جهان و زادگاه پیامبران بزرگی چون اسماعیل، اسحاق، یعقوب، یوسف، داوود، سلیمان، عیسی، ذکریا و یحیی است و برای جهان اسلام از قداست و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

حجت الاسلام بشکانی در پایان از مردم شریف و ولایت مدار شهرستان بهاباد دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته باشکوه تمامتر در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز جمعه از مسجد انقلاب بهاباد تا مسجد جامع میعادگاه نمازجمعه برگزار میشود حضوری فعال داشته باشند .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha