۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۴:۲۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84727860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتراف رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین

تهران – ایرنا – کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی ‌به نقل از یک مقام ارشد نظامی تل آویو از ناتوانی این رژیم در نابودی سیستم اسلحه سازی گروه های مقاومت فلسطین خبر داده است.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از رسانه های فلسطینی، این مقام نظامی که تلویزیون رژیم صهیونیستی نام شرا ذکر نکرد، گفت: آسیبی که در عملیات "نگهبان دیوارها" به سیستم موشک سازی حماس و جهاد اسلامی وارد شد بسیار کم تر از حد ارزیابی های اولیه ما بود.

وی اضافه کرد: اطلاعات ما نشان می دهد که جهاد اسلامی و حماس توانستند پس از این عملیات، سیستم موشکسازی خود را به سرعت بازسازی کنند.

این مقام نظامی افزود: این دو گروه فلسطینی اکنون درحال توسعه انواع جدیدی از موشک ها هستند که می تواند آسیب بیشتری برجای بگذارد.

وی که در این گفت و گو هویتش فاش نشده است، اعلام کرد که گروه های فلسطینی همچنین اقدام به برخی تغییرات در موشک های خود برای فرار از سامانه گنبد آهنین کرده اند.

در آخرین دور از درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت، اردیبهشت گذشته عملیاتی با عنوان «نگهبان دیوارها» علیه غزه انجام داد.  مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha