۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷
کد خبر: 84730123
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دوچرخه سواران مشهدی در مسابقات قزاقستان نایب قهرمان شدند

مشهد-ایرنا- رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: تیم دوچرخه سواری موج های آبی مشهد در مسابقات کشور قزاقستان مقام دوم را کسب کرد.

مهدی روزبهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات قزاقستان که طی دیروز و امروز برگزار شد در ماده ۲۰۰ متر محمد امین رحیم‌آبادی در مصاف با رکابزن قزاقِ دارای مدال جهانی، با کسب رکورد ۱۰ ثانیه و ۵ دهم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و رامین اکبری و امیر علی علیزاده از تیم موج های آبی مقام هشتم و نهم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در مسابقه بخش کایرین نیز محمد امین رحیم آبادی به فینال راه یافت و مقام دوم را کسب کرد. رامین اکبری و امیر علی علیزاده نیز در رده بندی مقام های هشتم و نهم را بدست آوردند.

رییس هیات دوچرخه سواری استان گفت: در ماده یک دور متحرک هم محمد امین رحیم آبادی اول شد، امیرعلی علیزاده هفتم و رامین اکبری مقام هشتم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: در مجموع ۶ رشته سرعت این مسابقات محمد امین رحیم آبادی مدال نقره را کسب کرد، امیر علی علیزاده در رتبه هفتم و رامین اکبری در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم دوچرخه سواری موج‌های آبی مشهد با حضور امیر علی علیزاده، امین رحیم آبادی و رامین اکبری به عنوان رکابزن و محمد ابوحیدری به عنوان مربی از ۲۵ فروردین ماه به منظور برگزاری اردو تدارکاتی در کشور قزاقستان حضور یافت.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha