۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84731772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۳۳۵ نفر برای طرح ملی مسکن شیروان آورده اولیه خود را واریز کردند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه ۳۳۵ نفر برای طرح ملی مسکن شیروان آورده اولیه خود را واریز کردند، گفت: تعداد ثبت نامی ها در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان هشت هزار و ۸۰۰ نفر است.

به گزارش ایرنا، قاسم قاسمی روز سه شنبه در نشست شورای مسکن شهرستان شیروان اظهار داشت: از این تعداد افراد ثبت نام شده برای ۲ هزار و ۹۵ نفر افتتاح حساب شده است.

وی بر تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شیروان تاکید کرد و افزود: مشکلات این طرح برطرف شده است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده اجرای این طرح است و بزودی تجهیز کارگاه این طرح انجام خواهد شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان هم گفت: پروژه ۴۸ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با ۲ هزار مترمربع، ۵۴ واحدی شرکت تعاونی کارگران نانوایان با ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع و ۵۴ واحدی شرکت تعاونی مهر اتحاد با مساحت سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از جمله طرح ها اقدام ملی در دست احداث این شهرستان است که ۴۵ تا ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد حاجی پور اضافه کرد: مبلغ آورده اولیه برای هر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰۰ میلیون ریال و مابقی متقاضیان ۴۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۱۲ تا ۵ درصد و مدت بازپرداخت ۲۰-۱۰ ساله است.

در نیمه اول فروردین ۱۴۰۱ عملیات اجرایی و کلنگ زنی ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان شمالی و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

شورای مسکن شهرستان شیروان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی با محوریت بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین بررسی دیگر مسائل حوزه مسکن در سالن اجتماعات فرمانداری شیروان برگزار شد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha