به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل،«داود سعدزاده » بیان داشت: افزایش کیفیت خدمات الکترونیک از اولویتهای اصلی سازمان تامین اجتماعی بوده و به همین دلیل سامانه قدیمی samt به خاطر برخی محدودیتهای فنی تغییر پیدا کرد.
وی بیان داشت: سامانه قدیمی امکان ارائه برخی از قابلیتها را به کارفرمایان را نداشت و از ابتدای اردیبهشت ماه جاری غیرفعال شده است .
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز اظهارداشت: از ابتدای اردیبهشت امکان ارسال لیست بیمه برای کارفرمایان فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم می باشد.
سعدزاده گفت: کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه es.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.
وی افزود: در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید es.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به سامانه جدید می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و یا به شعبه مربوطه مراجعه و راهنمایی لازم را به صورت تلفنی دریافت کنند و در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نمایند.
به گفته ی مدیر کل استان، دریافت برگ پرداخت رانندگان انفرادی، کارگران ساختمانی و سایر بیمه شدگان خاص از طریق سامانه صدرالاشاره تا اطلاع بعدی امکانپذیر می باشد.
سعدزاده تاکید کرد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از هر گونه مشکل، پرداخت حق بیمه کارگاه را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.
۳۰ هزار کارگاه در استان البرز فعال هستند.
نظر شما