۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 891
کد خبر: 84732338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

لو فیگارو: جنگ اوکراین گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامت پوتین را زنده کرد

تهران- ایرنا- روزنامه "لو فیگارو" با انتشار گزارشی با تیتر "جنگ در اوکراین گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامت پوتین را زنده کرد" به بررسی ادعاهای مطرح شده در زمینه سلامت جسمی رئیس جمهور روسیه پرداخت.

به گزارش ایرنا، این روزنامه فرانسوی مدعی شد: گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت سلامتی پوتین چند سالی است که ادامه دارد و حال با انتشار یک ویدیو که همه‌گیر شده، دوباره احیا شده است.

لو فیگارو با طرح این سوال که "آیا ولادیمیر پوتین از بیماری جدی رنج می‌برد؟ و آیا روشن‌بینی او در هفته‌های اخیر کاهش یافته است؟" می‌نویسد: چند سالی است که گمانه‌زنی ها درباره وضعیت سلامتی رئیس کرملین در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته است.

این روزنامه فرانسوی مدعی شده است: برخی این احتمال که رئیس جمهور ۶۹ ساله روسیه از یک بیماری جدی رنج می‌برد که می‌تواند در کوتاه مدت کم و بیش برای او کشنده باشد، تردید ندارند.

لو فیگارو اضافه می‌کند: هفته گذشته یک ویدیوی رسمی به ویژه توجه کاربران اینترنت را به خود جلب و حدس و گمان‌هایی در این زمینه ایجاد کرد.

این ویدیو به فیلم دیدار پوتین با سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه اشاره دارد که در آن وضعیت نظامی جنگ در اوکراین بررسی می‌شود.

لو فیگارو با اشاره به جزئیات ظاهری و وضعیت فیزیکی رئیس جمهور روسیه در این دیدار می‌نویسد: پوتین در صندلی خود فرو رفته و به نظر می‌رسد که دائما نشانه‌های درد را سرکوب می‌کند.

این رسانه فرانسوی می‌افزاید: سر رئیس جمهور روسیه در این جلسه در گردنش فرو رفته است و دست راستش در مدت ۱۲ دقیقه‌ای که این دیدار به طول انجامد، روی میز می‌ماند تا تسلط خود را از دست ندهد.

در این گزارش همچنین به توییت یکی از نویسندگان آشنا به وضعیت روسیه اشاره شده که در آن مدعی است: پوتین امروز اصلا خوب به نظر نمی‌رسید. مردم به طور خاص به موضع خمیده او و این واقعیت که او در طول ۱۲ دقیقه ملاقات با شویگو هرگز میز را رها نکرد توجه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha