۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 84732363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ محتکر و کشف ۴۱ تُن آرد یارانه ای در شهرری

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 84732363
دستگیری ۲ محتکر و کشف ۴۱ تُن آرد یارانه ای در شهرری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۴۱ تُن آرد یارانه ای احتکاری و دستگیری ۲ متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در این باره گفت: ماموران با انجام تحقیقات از احتکار آرد های دولتی و توزیع خارج از شبکه در محدوده خیابان فدائیان اسلام مطلع شدند و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل دپو آردهای دولتی خارج از شبکه توزیع با کسب مجوز قضایی و حضور نماینده اتحادیه اصناف از محل مورد نظر بازدید و یکهزار و ۳۰ کیسه آرد یارانه ای در مجموع به وزن ۴۱ تُن و ۲۰۰کیلو آرد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲ فروشنده موادمخدر و کشف چهارکیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از آنان خبر داد.

وی دستگیری یک موبایل قاپ با اعتراف به ۲۶ مورد سرقت گوشی از شهروندان را از دیگر اخبار امروز پلیس شهرستان ری عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha