۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶
کد خبر: 84732454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در ورامین

ورامین - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی استاندار تهران به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در ورامین خبر داد. 

حجت‌ الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از هفت دهه ظلم ، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی ها جزم تر گردیده است.

وی با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم درباره سرنوشت شوم بنی اسرائیل خاطر نشان کرد: ما با تمام باور و اطمینان می گوییم همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مسیر راهپیمایی روز قدس در ورامین اظهار کرد : راهپیمایی روز قدس در ورامین ، ساعت ۱۱ صبح و از میدان امام حسین ، به سوی میدان امام خمینی و مصلی صاحب الزمان (عج) برگزار می شود .

وی یادآور شد : محسن منصوری استاندار تهران سخنران ویژه مراسم راهپیمایی روز قدس ورامین است که در پایان راهپیمایی و در مصلی صاحب الزمان (عج) در جمع مردم این منطقه سخنرانی خواهد کرد.

استاندار تهران سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در ورامین

 حجت‌الاسلام سید محسن محمودی اظهار کرد : در طول مسیر راهپیمایی غرفه های متعدد فرهنگی ، هنری، نقاشی، عروسک گردانی، قرآت بخوات و جایزه بگیر، بین الملل ، کتاب و دیگر غرفه ها پیش بینی شده است و شهروندان می توانند از خدمات غرفه ها بهره مند شوند.

تجلیل از خانواده شهیدان معافی و ملکی غفار

وی گفت : در حاشیه مراسم روز جهانی قدس از خانواده شهیدان معافی و ملکی غفار که در راه دفاع از کودکان مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیدند تقدیر می شود ، همچنین از مسعود عبداللهی ورزشکار ورامینی که حاضر به مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد : از اقشار مختلف مردم انقلابی و مومن ورامین دعوت می کنم در راهپیمایی روز قدس که تبلور اتحاد مردم ایران و مردم مقاومت است حضور پیدا کرده و مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست بزنند.

به گزارش ایرنا ؛روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha