۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84732948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی:تیم شهرداری بندرعباس در فصل آینده درلیگ یک خواهید دید

بندرعباس - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بازی باتیم شهرداری ماهشهر تمام شد و از حالا خود را برای دیدار با تیم ایران جوان بوشهر آماده می‌کنیم تا دربوشهر نتیجه دلخواه را بگیریم و به‌طور حتم تیم شهرداری بندرعباس در فصل آینده درلیگ یک خواهید دید.

امیر خلیفه اصل سه شنبه ‌شب پس از بازی تیم‌های فوتبال شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهراظهار کرد: تیم ما قبل ازاین دیداربا 38 امتیاز و تفاضل گل بهترصدر نشین گروه یک بودیم و از مدعیان صعود به لیگ یک هستیم.

وی افزود: هرچند دراین بازی نتوانستیم سه امتیاز بازی از چنگ حریف دربیاوریم اما باز هم می گویم تیم شهرداری در فصل آینده درلیگ یک خواهید دید.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان کرد: بازی با تیم شهرداری ماهشهر فراتر از لیگ 2بود و یک بازی تاکتیکی و سختی را مقابل این تیم درزمین داشتیم و2تیم از قبل همدیگر را آنالیز کرده بودند.
 وی بیان داشت: تیم شهرداری ماهشهر با توجه به جایگاه شان دررده پنجم جدول، تلاش داشتند تا از این دیدار امتیاز کسب کنند،در پایان نیز موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری خاطرنشان کرد: در نیمه دوم حریف  برای جبران گل خورده رو به بازی تهاجمی آورد،روی یک سهل انگاری از سوی تیم ما به گل تساوی دست یافتند اما باز هم تیم شهرداری بندرعباس می توانست از نقطه پنالتی به گل برسد که توپ شوریابی با برخورد به تیر دروازه به خارج رفت.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha