آنجلوتی: چیزی تمام نشده است/ برای زدن پنالتی کسی جز کریم به ذهنم خطور نکرد

تهران- ایرنا- سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر شاگردان پپ گواردیولا گفت: چهار گل خوردیم و خوب دفاع نکردیم اما چیزی تمام نشده است. برای زدن ضربه پنالتی نیز کسی به جز کریم به ذهنم نرسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه چهار بر سه برابر رئال مادرید به برتری رسید تا یگ گام به فینال این دوره از بازی‌ها نزدیک شود. این دیدار به میزبانی سیتیزن‌ها و در ورزشگاه الاتحاد برگزار شد. دیدار برگشت این ۲ تیم هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم رئال مادرید بعد از باخت کهکشانی‌ها برابر شاگردان پپ گواردیولا گفت: باخت همیشه نتیجه خوبی نیست باید تمرکزمان بر روی خط دفاع باشد. ما بازنده از این بازی بیرون آمدیم اما این پایان راه نیست در این بازی خوب دفاع نکردیم. این نتیجه در بازی برگشت می‌تواند تغییر کند. البته منچسترسیتی تیم قدرتمندی است و این را در بازی اول مرحله نیمه نهایی نشان دادند.

سرمربی رئال مادرید به اشتباهات خط دفاعی اشاره کرد و گفت: موقعیت‌هایی داشتیم، در ابتدای بازی کمی مشکل داشتیم، اما باید اعتماد به نفس داشته باشیم. منچسترسیتی تیم بسیار خوبی است و توانست چهار گل را وارد دروازه ما کند ما نیز سه گل را جبران کردیم.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی که توسط بنزما  به گل تبدیل شد افزود: هرگز به ذهنش خطور نکرده است که بازیکن دیگری آن پنالتی را  بزند. او تغییر کرده و اعتماد به نفس لازم را دارد. 

 سرمربی پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا این را هم گفت: اگر روز شنبه جشن قهرمانی در لالیگا را برگزار کنیم برای بازی روی چهارشنبه برابر شاگردان گواردیولا روحیه خوبی خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha