سازش با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است

تهران - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی سازش برخی دولت‌های عرب با رژیم صهیونیستی را محکوم به شکست دانست و گفت: سازش برخی دولت‌های عرب در یک سال گذشته با رژیم صهیونیستی اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را دو چندان کرده است.

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: سازش برخی دولت‌های عرب در یک سال گذشته با رژیم صهیونیستی اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را دو چندان کرده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: سردمداران این کشورها که به‌دنبال عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند باید بدانند که هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و هیچ ثمری برای آنها به همراه ندارد.

دشتی اردکانی اظهار داشت: ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین انزجار خود را از سازش برخی دولت‌های عرب با رژیم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از زبان دیپلماسی، زبان دوستی و سازش بلکه فقط زبان زور را می‌فهمد و باید با این رژیم غاصب تنها با زبان زور صحبت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: ملت ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس امسال وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت از آرمان مردم فلسطین به رخ رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نامشروع خواهند کشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha