حضور بانوی دوچرخه‌سوار ایران در سرزمین ماتادورها

تهران-ایرنا- بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان پس از عقد قرارداد با تیم اسپانیایی گفت: فردا شب تهران را به مقصد این کشور ترک خواهم کرد اما برای بازی‌های آسیایی به تهران باز خواهم گشت.

ماندانا دهقان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: شناخت خوبی از تیمی که می‌خواهم در آن رکاب بزنم دارم و امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود. فردا شب تهران را ترک می‌کنم تا به تیم zaaf cycling ملحق شوم. مدتی در اسپانیا خواهم بود تا تمرینات و مسابقات برگزار شود اما برای بازی‌های آسیایی به تهران برمی‌گردم تا در خدمت تیم ملی باشم.

وی ادامه داد: قرارداد من تا پایان فصل ۲۰۲۲ است، تیمی که به آن ملحق شدم از تیم‌های خوب اسپانیا و اروپا است و بدون شک این حضور تاثیری مفیدی برایم از لحاظ فنی خواهد داشت. همه تلاش من این است که برای کشورم مفید واقع شوم و می‌خواهم با حضور در مسیر درست افتخارآفرین باشم.

دهقان که در ابتدای امسال و در رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا موفق شده بود در ماده تایم تریل تیمی زنان، به مدال برنز برسد تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی استعداد خوبی دارند و امیدوارم با حمایت و برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانم در کنار سایر ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو نیز به مدال برسیم.

ماندانا دهقان پیش از این نیز در تیم‌های مختلف خارجی حضور داشته که این بار مقصد وی اسپانیا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha