۲۷  ورزشکار و مربی از آذربایجان‌غربی شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارند

ارومیه - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۲۷ ورزشکار و مربی استان در ۱۲ رشته ورزشی شانس حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را دارند.

سجاد بیرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص آخرین وضعیت ورزشکاران استان آذربایجان‌غربی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین افزود: برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی، هیات‌های ورزشی استان از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودند و اکنون ۲۷  ورزشکار و مربی استان شانس حضور در این رقابت‌ها را دارند.

وی افزود: این ورزشکاران در ۱۲  رشته ژیمناستیک، جانبازان و معلولین، اسکیت، بوکس، کبدی، تکواندو، دوچرخه سواری، شمشیرازی، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، وزنه برداری و تنیس خاکی هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: «آریا مام عبدالله» و «متین حاجی» به عنوان ورزشکار و «ناصر هوشیار» به عنوان مربی در ترامپولین رشته ژیمناستیک، «میلاد بقایی» و «علی حضرتی» به عنوان ورزشکار و «پری مرد میدان» به عنوان مربی در رشته بوچیا، «آزاد همتی» و «سماء شیخ بگلو» در ماده سرعت رشته اسکیت و «حسین دانشور» در رشته بوکس شانس‌های استان برای حضور در بازی های آسیایی هستند.

بیرامی افزود: «محمدرضا شادرو»، «امید خجسته» و «وحید رضایی مهر» در رشته کبدی، «مونا عبدی»، «مهران عباسی»، «علی بابازاده»، «رادین تقدیری»، «محمد فلاح» و «مهدی تیموری» در رشته تکواندو، «مسعود خاکی» و «اسماعیل فاطمه کرده» در رشته دوچرخه سواری، «علی پاکدامن» و «سکینه نوری» در رشته شمشیربازی، «حسن جانفشان» در رشته تنیس روی میز، «علی میری» در رشته وزنه برداری، «زهرا جعفری» در رشته تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین و «رومینا زینالی» و «نیلی عطفی» در رشته تنیس خاکی نیز دیگر ورزشکاران و مربیان استان دارای شانس حضور در بازی های آسیایی هستند.

وی اضافه کرد: عزم اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی استان حضور قدرتمند ورزشکاران استان در بازی‌های آسیاییست که بتوانند با کسب مدال برای کشور و استان افتخارآفرینی کنند.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همدلی و احساس مسئولیت را ارکان اساسی برای رشد و ارتقای ورزش استان برشمرد و گفت: هم اکنون برخی از ورزشکاران در اردوی تیم ملی و برخی در حال آمادگی جهت حضور در اردوهای آتی و مسابقات هستند و هیات‌های استان نیز بصورت دغدغه مند در حال توجه به ایجاد شرایط و بسترهای مناسب برای حضور بدون دغدغه ورزشکاران هستند و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز مانند همیشه حمایت خود را از همه ورزشکاران برای کسب افتخار خواهدداشت.

گفتنی است بازی‌های آسیایی شهریورماه و به میزبانی هانگ ژو چین برگزار خواهد شد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha