۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۴۸
کد خبر: 84734225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه تولیدی کالاهای تقلبی در شهرری پلمب شد

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۴۸
کد خبر: 84734225
کارگاه تولیدی کالاهای تقلبی در شهرری پلمب شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: دو تولید و توزیع‌کننده کالاهای اساسی تقلبی و غیر بهداشتی دستگیر و بالغ بر پنج میلیارد تومان اموال مذکور کشف شد.

 گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تولید و فروش کالاهای اساسی  غیر بهداشتی و تقلبی در محدوده "خاور شهر" تیمی از ماموران کلانتری این محل  مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد خبر دریافتی صحت دارد و دو مالک یک کارگاه تولیدی  با بسته بندی غیر مجاز به توزیع کالاهای تقلبی و غیر بهداشتی از قبیل  برنج، روغن ، مواد شوینده می پردازند اضافه کرد:

متهمان با خرید برنج و روغن های تنظیم بازار و جمع آوری شوینده های تاریخ مصرف گذشته، آن ها را بسته بندی جدید به نام شرکت های معتبر با قیمت های بالاتر از ارزش واقعی کالا به بازار مصرف عرضه می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  ادامه داد: با هماهنگی قضائی  متهمان دستگیر و در بررسی های بیشتر  ۲۰ تن برنج غیرمجاز ، ۴ تن و ۵۰۰ کیلو پودر لباسشوئی،  ۴۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز ، ۱۰۰۰ عدد شامپو تاریخ گذشته ۲ هزار عدد مایع ظرفشویی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰  میلیارد ریال محاسبه کرده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سفر از رباط کریم به ری برای سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: شب گذشته تیم های عملیات کلانتری عبدالعظیم (ع) در حال گشت زنی در محدوده شهر ری به شخصی که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده در کنار خیابان بود مشکوک شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: در بررسی انجام شده متهم برای حضورش در محل دلیل قانع کننده ای نداشت که در بازدید از متهم که ادعا میکرد پیاده به محل آمده یک عدد سوئیچ خودروی پراید کشف و در چندین متری فرد در لابه‌لای خودروهای پارک شده یک دستگاه خودروی پراید نقره ای متعلق به وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهم تعداد سه دستگاه باتری خودرو ، یک دستگاه باتری موتور سیکلت، یک عدد جک ، یک جعبه ابزار ، یک سلاح سرد(قمه) و دو پلاک خودرو بریده شده که متهم برای تغییر پلاک خودرو اش از آنها استفاده می کرد کشف و به همراه متهم به کلانتری عبدالعظیم (ع) انتقال یافت.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهم از شهرستان رباط به کریم به این محل برای سرقت سفر کرده بود، گفت: متهم به سرقت اموال مکشوفه اعتراف و برای کشف جزئیات پرونده و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

پایان خط سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ری، اعلام کرد: با توجه به اخبار واصله مبنی بر فروش مواد مخدر توسط فردی در محله سیزده آبان، تیم عملیات کلانتری این محل بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات و اقدامات پلیسی هویت و پاتوق متهم شناسایی شد افزود: با پوشش محل سوژه مورد نظر  در حین فروش مواد مخدر  مشاهده و در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و از وی ۳۳۰ گرم تریاک در ۳۵ بسته آماده فروش کشف شد.

وی تاکید کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و فروش موادمخدر معترف که پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha