۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۰۲
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84734270
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رحمتی: نتیجه را در زمین نباختیم/ توانایی برگزاری نداشتند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی را در زمین نباختیم و معتقدم مسوولان توانایی برگزاری این دیدار را نداشتند.

به گزارش ایرنا؛ «سیدمهدی رحمتی» چهارشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران و از دست رفتن قهرمانی جام حذفی، اظهار داشت: ابتدا باید از همه هواداران که به ورزشگاه آمدند و کارکنان شرکت ایرالکو عذرخواهی کنم. در این یک هفته مسوولان باشگاه و استان حمایت کردند و شرمنده آنان شدیم.

وی افزود: فکر می‌کنم ما امروز در زمین بازی نباختیم. تبریک می‌گویم به مردم خوب استان مازندران و مالک باشگاه که در این شرایط بد اقتصادی زحمت می‌کشد. قبل از بازی در رختکن ما را قفل کردند و دقایق زیادی پشت در مانده بودیم تا به رختنک برویم. جای تاسف دارد برای مسوولان برگزاری و به این نتیجه می‌رسیم آنان توانایی برگزاری نداشتند.

رحمتی گفت: ممنون شاگردانم هستم، آنها عالی بازی کردند و حدود ۶ فرصت عالی داشتیم. در فوتبال جا افتاده است هر فردی تلاش کند موفق می‌شود و همه مردم دیدند چقدر خوب بازی کردیم و اگر شانس داشتیم برنده بودیم.

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: این تماشاگران سرمایه ما هستند و باید قدردان آنان باشم. امیدوارم همچنان حمایت کنند چراکه برنامه‌های خوبی برای آینده داریم.

دیدار پایانی فصل جاری جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری یک بر صفر نساجی به اتمام رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha