ارومیه - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: «علی شکیبازاده» تنها ورزشکار اعزامی استان به المپیک ناشنوایان امروز مورد تقدیر قرار گرفت و برای شرکت در مسابقات بدرقه شد.

به گزارش ایرنا، عبدالسلام معروفی عصر چهارشنبه در آیین بدرقه این ورزشکار افزود: استان آذربایجان‌غربی ورزشکاران شایسته و توانمندی در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان دارد که در صورت توجه و حمایت از آنها می‌توانند مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

وی گفت: «علی شکیبازاده» قهرمان ارزنده کشتی ناشنوایان در سالیان اخیر موفق به کسب مدال‌های رنگارنگی در این رشته شده و موفق شد سهمیه حضور در المپیک ناشنوایان را کسب کند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ادامه داد: متاسفانه بجز حمایت‌ها و پیگیری‌های هیات در چند سال اخیر که در شان و جایگاه این قهرمان ملی نیست تاکنون حمایت آنچنانی از سوی متولیان امر بخصوص در حوزه اشتغال از این ورزشکار جهانی و بسیاری از قهرمانان ملی ناشنوا و کم شنوا نشده که شایسته است این مهم و دغدغه در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

امروز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی، سرپرست ورزش و جوانان استان، معاون اداره کل بهزیستی و جمعی از مسئولان هیات ضمن تقدیر از «علی شکیبازاده»، این ورزشکار به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان‌غربی در المپیک ناشنوایان در برزیل، بدرقه شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دو سول برزیل برگزار خواهدشد.

کاروان ورزش ناشنوایان ایران در ۸ رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهدکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha