استاندار آذربایجان‌غربی: بیشترین امنیت را در میان استان‌های کشور داریم

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: به مدد تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی و مشارکت مردم، این استان از مناطق با بیشترین امنیت در کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با توجه به شرایط حساس استان و موقعیت مرزی و تهدیدات بیرونی، نیروی انتظامی جایگاه ویژه‌ای در تقویت و ایجاد امنیت دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به امنیت موجود، توسعه همه جانبه استان در حوزه اقتصادی و پیشرفت به عنوان دغدغه اصلی مدیران در دولت جدید در دستور کار است.

معتمدیان یادآور شد: یکی از اولویت‌های اصلی ما انسداد مرزی بوده مه تحقق این مهم نیازمند اعتبار و مساعدت ویژه فرماندهان نظامی و انتظامی کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه هم در این مراسم با اشاره به اینکه ارتباط با خداوند شرط نخست مدیریت موفق در حوزه‌های مختلف است، گفت: خدمت صادقانه در طول انجام مسوولیت و یاری خواستن از خداوند برای توفیق خدمت رسانی، ۲ نکته دیگری است که موجب موفقیت در فعالیت‌های مدیریتی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: مدیران اسلامی و فرماندهان نباید هیچ جا متوقف شوند و در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

به گزارش ایرنا، در این آیین با قدردانی از خدمات سردار مسعود خرم نیا، سردار رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی منصوب و معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha