۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84735097
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معلمان ۵۰۰ مدرسه قم در هفته معلم تجلیل می‌شوند

قم - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: عملیات فراگیر و بی‌سابقه قدردانی از معلمان و استادان ۵۰۰ مدرسه آموزش و پرورش و مدارس حوزه علمیه قم به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده در گفت و گویی اظهار داشت: این عملیات در راستای تعامل سازنده امامان محله‌ها با دانش‌آموزان و معلمان مدارس آموزش و پرورش و استادان مدارس علمیه طراحی شده و امامان جماعت‌ مساجد حول مدارس، محوریت آن را برعهده دارند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: اجرای این عملیات با این وسعت، بی‌سابقه است و برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود.

شعبان‌زاده زمان اجرای این طرح را از روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته اعلام کرد و افزود: در این عملیات بی‌نظیر، تشکل‌های مردمی و انقلابی حول محور مسجد و محله، همچون هیات امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیات‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، امامان محله‌ها را همراهی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تشکل‌های مردمی مهاجران استان نیز در این عملیات از معلمان مدارس ویژه مهاجران قدردانی به عمل می‌آورند.

وی بیان داشت: این عملیات توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت نهادهایی همچون استانداری قم، فرمانداری قم، سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، آموزش و پرورش، بسیج، صداوسیما، شهرداری و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اجرا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha