۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84735143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ هزار متر مربع زمین برای اورژانس هوایی استان بوشهر اختصاص یافت

بوشهر- ایرنا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌ پزشکی بوشهر گفت:۳۵ هزار متر مربع زمین برای احداث آشیانه بالگرد اورژانس هوایی و ساختمان ستاد مرکزی و سوله بحران که در آن دارو و و سایل بهداشتی پزشکی نگهداری می شود پیش بینی شده است.

دکتر عبدالرحیم دادجو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برآورد انجام شده برای احداث ساختمان اورژانس مجهز و استاندارد در استان بوشهر ۲۵ میلیارد تومان است.

وی در خصوص انتشار خبری مبنی بر زمین گیر شدن اورژانس هوایی استان بوشهر افزود: این اورژانس فعال است و تنها محل نگهداری بالگرد اورژانس  به محوطه فرودگاه بوشهر منتقل شده است .

دادجو اضافه کرد: هرچند نگهداری بالگرد در فرودگاه ایده آل و مطلوب ما نیست اما بنا به ضرورت در زمان حاضر در این محل نگهداری و در حال انجام ماموریت و خدمت رسانی به مردم است.

وی نداشتن آشیانه را از مشکلات اورژانس هوایی استان بوشهر عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به طول نوار ساحلی، وجود نیروگاه، جزیره خارگ، تاسیسات منطقه ویژه عسلویه ساخت اورژانسی مجهز و تامین حداقل ۲ فروند بالگرد برای امداد رسانی در زمان نیاز الزامی است.

دادجو اظهار کرد: در نوروز هفت سورتی پرواز در استان انجام و اقدام به نجات ۹ نفر و سه هزار ماموریت زمینی نیز از سوی اورژانس در استان بوشهر انجام شده است.

در زمان حاضر ۶۰ دستگاه آمبولانس در قالب ۵۴ پایگاه شامل ۵۳ پایگاه زمینی و یک پایگاه هوایی در استان بوشهر فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha