ادارات و سازمان‌های کرمانشاه مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند

کرمانشاه - ایرنا - جمعی از ادارات و سازمان‌های استان کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه های جداگانه‌ای از عموم مردم مومن و روزه دار کرمانشاه دعوت کردند در مراسم راهپیمایی این روز حضوری پرشور و دشمن شکن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در بیانیه های صادر شده از سوی دستگاه های اجرایی استان بر لزوم حمایت حداکثری از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس شریف و نبرد با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهونیستی تاکید شده است.

در این بیانه ها همچنین از آمادگی کارکنان دستگاه های اجرایی استان برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس همپا و همدوش مردم مومن و روزه دار کرمانشاه و در تبعیت از فرامین رهبری خبر داده شده است.

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه

امام جمعه و استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در متن پیام آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و «بهمن امیری مقدم» استاندار آمده است: روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و بیانگر اعتقاد به وحدت و انسجام ملت های مسلمان و عمق نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای اسلامی به عنوان روز بین‌المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است و ثمره این بنیان مبارک و با اهمیت را می توان در بیداری فلسطین در جبهه مقاومت مشاهده کرد.

این پیام می افزاید: این روز نماد صف بندی حق در برابر باطل، عدل در مقابل ظلم و آیینه تمام نمای اتحاد و همدلی میان ملل عزتمند مسلمان در مقابله با سیاست‌های مستبدانه مستکبرین عالم است و فرصتی برای رساندن صدای تظلم خواهی مردم فلسطین به ملت های آزاده جهان است و بی شک مقاومت به عنوان راه مبارزه با نظام سلطه تداوم می یابد و وجدان های بیدار در این حرکت عظیم فریاد رسای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

دعوت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

در پیام "پرویز توسلی زاده" رئیس کل دادگستری کرمانشاه آمده است: امروز به یاری خداوند، دشمنی های استکبار نمی تواند نقش ارزنده جمهوری اسلامی ایران را در جهان و منطقه نادیده بگیرد، همچنان و بر عهد قدیم با شهید مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در حقیقت شهید قدس است، با اهدای خالصانه ترین سلام ها به روح بلند معمار سیاسی قدس، امام خمینی (ره) این روز را پاس می داریم.

این پیام می افزاید: دستگاه قضایی استان کرمانشاه نیز با ادای احترام و تقدیم بلندترین صلوات ها به روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با دور اندیشی بی نظیر سیاسی خود فلسطین را پاره تن اسلام نامید و نیز در سایه ی خلف صالح حضرتش، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم نوا با ملت شریف ایران در زنده نگهداشتن این روز با  شعار ضد استکباری، خود را با انفاس رمضانی آحاد مومنان در می آمیزد.

در بخش پایانی پیام تصریح شده است: اینجانب، شورای قضایی، قضات و کارکنان خانواده بزرگ قضایی کرمانشاه ضمن دعوت از مردم شریف و خانواده های عزیز استان برای پاسداشت این روز برای نسل های جدید و این حضور هوشمندانه را شرنگ یأس در کام رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و آمریکای جهانخوار دانسته و بر حضور آگاهانه در راهپیمایی آن تأکید داریم.

پیام فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در آستانه روز جهانی قدس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در پیامی روز جهانی قدس را نماد همبستگی مسلمانان جهان با مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین دانست و از عموم مردم برای حضور پرشور در مراسم راهپیمایی دعوت کرد.

در پیام سردار «علی‌اکبر جاویدان» آمده است: روز قدس برای تمام مسلمانان جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ساله نیز شاهد بوده ایم در این روز فریادهای مرگ بر اسرائیل و حامیان وی در سراسر جهان طنین انداز شده و همه آزادی خواهان جهان خواستار پایان اشغالگری های رژیم صهیونستی و جنایت های آنان علیه مردم مظلوم فلسطین بوده اند.

در این پیام تصریح شده است: اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهونیستی بی شک در نزد هر وجدان بیداری محکوم و پایان یافتن جنایت های آن ها آرزوی همه ملت هاست و به فضل الهی با تداوم مقاومت مردم مظلوم فلسطین و افزایش حمایت مسلمان و آزادی خواهان جهان، به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و آزادی قدس شریف از چنگال ستمکاران خواهیم بود.

بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمانشاه

یکی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام، مساله‌ فلسطین است که در رأس همه‌ مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد و روز قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و نشان دهنده تقابل حق و باطل و صف آرایی عدالت در مقابل ظلم و جور بوده و این روز فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی ونویدبخش پیروزی مسلمین بر عالم شرک و کفر خواهد بود.

ما بسیجیان مهندس کرمانشاه روز قدس را روز فریاد یکپارچه و متحد تمام آزدگان بر ضد صهیونیست، این غده سرطانی که نفس های آخر خود را می‌کشدمی‌دانیم و با محکوم کردن جنایات این رژیم کودک‌کش،به کشورهای مرتجع منطقه نیز هشدار می دهیم که به خانه ی سست عنکبوت و رژیمی که ۲۵ سال آینده خود را نیز نخواهد دید تکیه نزنند.

ما بسیجیان با بیعتی دوباره با امام راحل (ره) و با لبیک به فرمان امام خامنه ای برای حضور یکپارچه و دشمن شکن در این مراسم عبادی و سیاسی از تمامی مردم غیور کرمانشاه نیز دعوت می نماییم تا حضوری دشمن شکن داشته باشند.

پیام فرماندار و بخشداران شهرستان کرمانشاه بمناسبت روزجهانی قدس

 روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

روز قدس فرصتی است تا قدرت، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی این پرچمدار مبارزه با استکبار وظلم  با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

بیانیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

"روز قدس" با بصیرت و دور اندیشی  حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرصت بسیار مناسبی را برای اعلام مواضع جهان اسلام در مقابل غاصبان قدس و نهادینه سازی فریاد حمایت از حقوق مردم فلسطین در پهنه عالم فراهم آورده است.

در چنین روزی ملت مسلمان ایران ،مسأله فلسطین را به عنوان مساله اصلی منطقه و جهان اسلام در برابر نظام سلطه و زورگویی های غرب و صهیونیسم یاد آوری خواهند نمود و همصدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیا طنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سرمی‌دهند.

در این راستا ما کارکنان و جهادگران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و ادارات تابعه و کشاورزان و روستائیان همیشه در صحنه ، عشایر غیور و تولیدکنندگان بخش کشاورزی سینه ستبر ایران زمین ،ضمن پایبندی به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و الهام از آموزه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،رژیم صهیونیستی را نماد ظلم ، تجاوز، غصب ،اشغالگری و منشا بحران و نا امنی در سطح منطقه وجهان دانسته و اعلام می داریم ؛جهان اسلام تحت هیچ شرایطی رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و بر این باوریم سرانجام روزی فرا می رسد که این غده سرطانی از صفحه روزگار محو و غاصبان درآتش خود افروخته،خواهند سوخت.

پیام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه  به مناسبت روز قدس

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرسال روز جهانی قدس یاد آور تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در وحدت و اراده امت اسلام علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

روز قدس روز خروش ملت های اسلامی بر علیه هر گونه تجاوز و اشغالگری است که بنیان پوشالی رژیم اشغالگر را می لرزاند و حقارت و زبونی این رژیم سفاک و کودک کش را در مقابل کوه استوار و با عظمت مسلمانان جهان نمایان می سازد. 

 از مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار استان کرمانشاه به خصوص جامعه بزرگ کارمندی استان دعوت می‌نماییم همگام با همه مردم ایران و مسلمانان جهان، همچون همیشه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس، یاوه‌گویی‌های رژیم سعودی و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۱ ظهر فردا (جمعه - ۹ اردیبهشت) در کرمانشاه از مقابل مسجد آیت الله بروجردی واقع در خیابان مدرس آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha