روز قدس، روز اتحاد جبهه مبارزه با صهیونیست است

ارومیه - ایرنا - رییس انجمن آشوریان ارومیه گفت: روز جهانی قدس، اتحاد جبهه مبارزه دامنه دار با صهیونیست‌ها و میراث ماندگار امام راحل (ره) است.

  «استانلی سیمونز» روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران موجب شد تا نگاه جهانیان به سمت فلسطین مظلوم سوق داده شود.

 وی با بیان اینکه این امر توانست بسیار تاثیرگذار بوده و صدای مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برساند، اظهار کرد: این حرکت، توانست فصل جدیدی از مبارزه آزادیخواهان فلسطینی و سایر مسلمانان را برابر با رژیم صهیونیستی بوجود آورد.

رییس انجمن آشوریان ارومیه ادامه داد: تعیین روز جهانی قدس همچنین توانست روحیه مبارزه را در مردم مظلوم فلسطین تقویت کرده و ضربه محکمی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کند.

«سیمونز» اضافه کرد: امروز روز قدس نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا برگزار می‌شود و آزادیخواهان بیشتر کشورها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین روز قدس را باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از برگزاری راهپیمایی‌ روز قدس در کشورهای مختلف جهان گفت: روز قدس حرکتی است که همیشه می‌تواند برای اسرائیل خطر داشته باشد بنابراین تمام سعی خود را می‌کند تا این حرکت را از طریق رسانه‌های وابسته تضعیف و سانسور کند.

سیمونز یادآور شد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی با مشاهده راهپیمایی‌ روز جهانی قدس و گسترش روزافزون آن در جای‌ جای جهان احساس نگرانی می‌کند چرا که این حرکت روحیه جهادی مبارزان فلسطینی را مضاعف سازد.

وی تاکید کرد: حمایت از قدس نباید تنها به یک روز از سال خلاصه شود بلکه در تمام ایام سال مبارزه با صهیونیست ها و حمایت از آرمان فلسطینیان از طریق فضای مجازی و به شکل‌های مختلف باید تبلیغ شود.

سیمونز افزود: شرکت گسترده همه اقشار جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است و باید همه باهم در مراسم این روز بزرگ شرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، معمار کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ شمسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند و از مسلمانان جهان خواستند برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی در این راهپیمایی شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha