۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 84735746
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تیم ایمان سبز شیراز به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور صعود کرد
تیم امید ایمان سبز شیراز

شیراز- ایرنا- تیم ایمان سبز شیراز با شکست دادن تیم پرسپولیس قائم‌شهر، جواز صعود به لیگ برتر امید کشور را کسب کرد و فارس را پس از هفت سال در این رقابت‌ها صاحب سهمیه کرد.

 به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی که از دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال دسته یک امیدهای کشور شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم ایمان سبز با نتیجه سه بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و ضمن راه یابی به فینال این بازی ها، به لیگ برتر هم صعود کرد.

برای تیم ایمان سبز محمد خالویی ۲ گل به ثمر رساند و شهاب فرهادی هم زننده دیگر گل تیم میزبان بود.

فارس پس از هفت سال در لیگ برتر امید

مدیرباشگاه ایمان سبز  شیراز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: اینکه استان فارس پس از هفت سال صاحب یک تیم لیگ برتری شد بسیار خوشحالیم.

محمد جمال آبادی ادامه داد: صعود تیم به لیگ برتر بهترین پشتوانه برای تیم های فجرسپاسی، قشقایی و تیم بزرگسالان ایمان سبزاست که از این ظرفیت و با استفاده از بازیکنان بومی می توانند تیم های بزرگسال را تقویت کنند.

 وی اضافه کرد: هم اینک با صعود تیم امید این باشگاه به لیگ برتردر تمام رده های سنی از جمله نونهالان، نوجوانان و جوانان در لیگ برتر فوتبال فعال هستیم که تیم جوانان ۲ سال پی در پی مقام سوم کسب کرد و تیم نونهالان هم جزبهترین های کشور است.

جمال آبادی تاکید کرد: دربرنامه بلند مدت که برای باشگاه در نظرگرفته ایم صعود تیم بزرگسالان که هم اینک در دسته دوم بازی می کنند به لیگ برتر از اهداف بزرگ این باشگاه است که در جنوب شهر شیراز فعالیت دارد.

مدیر باشگاه ایمان سبز افزود: به زودی زمین اختصاصی این باشگاه که چمن آن سبز شده است به بهره برداری می رسد، امیدوارم مسئولان شهرداری منطقه پنج شیراز همکاری کنند تا هر چه زودتر بتوانیم این ورزشگاه را با سکوی تماشاگران، رختکن میزبان و میهمان‌ و دیگر امکانات تجهیز کنیم تا بچه های جنوب شهر شیراز که بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند، از این ورزشگاه استفاده کنند.    

 تیم امید ایمان سبز برای کسب عنوان قهرمانی  در لیگ دسته یک در یک بازی رفت و برگشت به مصاف صنعت نفت آبادان می رود تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

مرحله مقدماتی  رقابت های فوتبال امیدهای دسته یک کشور با شرکت ۲۲ تیم در چهار گروه برگزار شد.

تیم ایمان سبز در گروه چهار با تیم های خیبر خرم اباد، صنعت نفت آبادان، برق شیراز و فولاد یاسوج هم گروه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha