۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2109
کد خبر: 84735852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده‌ سپاه دیواندره: مسلمانان در روز قدس علیه استکبار متحد شدند

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیواندره گفت: روز قدس روز تاریخی مسلمانان جهان بوده که با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی انزجار خود را برعلیه آمریکا و رژیم صهیونستی نشان می دهند.

سرهنگ صمد یارمحمدعلیزاده  روز جمعه در مراسم روز قدس در میدان لاله های وآژگون شهر دیواندره اظهار داشت : امسال بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا، باز هم توانستیم با حضور خود در خیابان‌ها آزادی قدس را فریاد بزنیم .

وی افزود: کشورهای مستکبر جهان و نوکران بی‌چون و چرای آنان می‌دانند که آزادی قدس نزدیک است و با اتحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌توان بیت‌المقدس را آزاد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دیواندره گفت: اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان بهترین سلاح برای مبارزه با دشمن صهیونیستی و ایستادگی در برابر زورگویی‌های استکبار جهانی است.

وی ادامه داد : دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان داشته‌اند اما مردم مسلمان ایران و جهان با اتحاد خود می‌توانند این توطئه‌ها را خنثی کنند.

سرهنگ علیزاده گفت: صهیونیست‌ها بیشترین جنایت‌های بشری را علیه مردم فلسطین انجام دادند و کشورهای استکباری جهان با سکوت در برابر این جنایت‌ رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

وی تاکید کرد: قدس نخستین قبله مسلمانان جهان است و رژیم صهیونیستی نمی تواند مسلمانان را از آن بیرون کند و باید این رژیم جعلی که همانند یک ویروس خطرناک است از روی جهان برداشته شود و مسلمانان یکبار دیگر به خانه خود برگردند.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان در تمام صحنه ها افزود : مردم ولایت مدار شهرستان در تمام صحنه ها با تمام وجود پشت نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و امروز بار دیگر برگ زرینی از تاریخ این انقلاب را به نام خود ثبت کردند .

در پایان مراسم با خواندن قطعنامه و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به راهپیمایی خود پایان دادند.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha