۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبر: 84736382
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فریاد بلند سربازان کوچک در راهپیمایی روز قدس مراغه

مراغه- ایرنا- جمع قابل توجهی از کودکان و نوجوانان در مراغه امروز و همزمان با روز جهانی قدس با پدران و مادرانشان یا همراه با هم‌سن و سالانشان به خیابان‌ها یا بهتر بگویم به میدان آمدند تا از هم‌اکنون دفاع از مظلوم را فریاد زنند و پا جای بزرگان مکتب امام راحل و رهبری بگذارند.

به گزارش ایرنا بیشتر این کودکان و نوجوانان یا تصاویری از قدس یا سردار دلها را در دست داشتند یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با دستان کوچک اما دل‌های بزرگ خود به اهتزار درآوردند.

بدون‌شک از زاویه نگاه آنان که به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در خیابان‌های نه چندان عریض مراغه بگرید، ازدحام و فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» کل دنیایتان را پر خواهد کرد اما در میان آن فریدهای قدسی گویا این کودکان و نوجوانان حرف‌های بسیاری برای زدن دارند.

تا جایی که مسیر طولانی راهپیمایی از میدان طلوع فجر تا میدان شهرداری مراغه و از آنجا تا دژبانی پادگان امام رضا (ع) و میدان مصلی را با چهره‌های گشاده طی کردند و در مقابل جایگاه سخنرانی نیز همراه با پدران و مادرانشان هر بند از قطعنامه روز جهانی قدس را با شعار «الله‌اکبر؛ خامنه‌ای رهبر» تایید کردند.

آری این کودکان و نوجوانان با قدم‌های کوچک خود امروز گام‌های بلند معنوی برداشتند و با صدای نه چندان بلند خود، فریادهای نافذی بر سر استکبار جهانی کشیدند. 

به گزارش ایرنا راهپیمایی روز قدس مراغه با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردمی برگزار شد و در پایان این آیین نیز قطعنامه‌ای با هفت بند قرائت شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس مراغه در بند نخست این قطعنامه تاکید کردند که آزادی قدس شریف از سلطه رژیم اشغالگر صهیونیستی آرمان بلند جهان اسلام است و هرگونه سازش و عادی‌سازی روابط، خیانتی غیرقابل بخشش قلمداد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha