۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84736519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۱۳
کد خبر: 84736519
بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

گناباد- ایرنا- مجروح شدن ۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو در محور بجستان و شناسایی متهم به کلاهبراری اینترنتی با ترفند فروش کالا در گناباد از عناوین اخبار کوتاه خراسان رضوی در روز جمعه است.

بجستان- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سوای سوزوکی عصر جمعه در شهرستان بجستان پنج مصدوم به دنبال داشت. به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس گناباد محمد حسین اسماعیل زاده افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در محور بجستان به فیض آباد حوالی معدن رسول روی داد، ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه اورزانی بجستان و شهر یونسی از توابع این شهرستان به محل اعزام شدند.وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان انتقال یافتند.

گناباد-فرمانده انتظامی گناباد از شناسایی متهمی که اقدام به کلاهبرداری ۱۲۰ میلیون ریالی با ترفند فروش کالا در فضای مجازی زیر قیمت بازار کرده بود، در این شهرستان خبر داد.  به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربانعلی قربانی در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی ضمن مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد، جهت خرید کالایی از طریق فضای مجازی اقدام به خرید و پرداخت مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال کرده است که پس از واریز وجه کالای خریداری شده تحویل وی نشد و بدنبال شکایت این شهروند مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. وی اضافه کرد: با عنایت به اهمیت موضوع کارشناسان پلیس فتا در تحقیقات نخست و بررسی مستندات موجود، شناسایی متهم را در دستور کار قرار دادند و با هماهنگی مقام قضایی حسابی که وجه به آن واریز شده قبل از خارج شدن پول مسدود با مجموعه اقدامات فنی کل مبلغ سرقت شده به حساب شاکی برگشت داده شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان گناباد با اشاره به شناسایی متهم تصریح کرد: تحقیقات پلیس در جهت دستگیری متهم تا حصول نتیجه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha