۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۵۹
کد خبر: 84736849
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ورامین برگزار شد

ورامین - ایرنا - به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان ورامین، جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و حمایت از خانواده های زندانیان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم که شامگاه جمعه با حضور محسن منصوری استاندار تهران ، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، امام جمعه موقت ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و دیگر مسئولان و خیران برگزار شد، مسئولان و خیران نیک اندیش با اهدا کمک‌های نقدی و کالایی زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده های آن ها را فراهم کردند.

محسن منصوری استاندار تهران که به عنوان میهمان ویژه این مراسم حضور داشت، تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی قرض‌الحسنه را برای حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ورامین اعطا کرد. 

همچنین مسئولان و خیران نیز کمک های نقدی و کالایی خود را برای آزادی و حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ورامین اهدا کردند.

ایجاد درآمد های پایدار برای خانواده های زندانیان ، هدف اصلی این انجمن است

حسن شاهسون مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین‌ در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از موضوعاتی که این انجمن در راس برنامه ها قرار  داده است و به صورت جدی آن را پیگیری می کند، توانمندسازی خانواده های زندانیان است که تنها با ایجاد شغل و آموزش صورت می گیرد.

وی افزود: طبق هماهنگی ها، برای با ایجاد مرکز کارآفرینی برنامه ریزی شده که خانواده های زندانیان در آنجا حضور پیدا کنند و ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار می شوند ، ضمن توانمند سازی خانواده ، نسبت به آموزش خانواده ها به آن حرفه نیز اقدام شود.

این مسئول ضمن بیان راهکاری برای افرادی که امکان حضور در مرکز کارآفرینی را ندارند، اظهار داشت: به دلایل مختلف برخی افراد از خانواده های زندانیان امکان حضور در مرکز کارآفرینی برای آن ها وجود ندارد که برای این موضوع تدبیری اندیشیده است و با ایجاد بستری در قالب کار در منزل ، نسبت به توانمند سازی و آموزش خانواده ها پرداخته می شود.

شاهسون یادآور شد : این انجمن علاوه بر حمایت از خانواده های زندانیان ، بر برقراری صلح و سازش بین شاکی و زندانی تلاش می کند و تمام سعی و تلاش انجمن بر برگرداندن فرد به آغوش گرم خانواده است و همچنین  خیران انجمن با قبول پرداخت هزینه ها ، نسبت به آزادی زندانی اقدام می کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: هر سال مراسمی خیرخواهانه در قالب گلریزان برگزار می شود که امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان این مراسم با حضور استاندار ، دیگر مسئولان و خیران برگزار شد.

انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین ، ۱۸۰ خانواده زندانیان حرائم غیر عمد را تحت پوشش دارد و به آن ها خدمت رسانی می کند.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha