۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84736914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳ حادثه در اصفهان ۳۱ مصدوم برجاگذاشت

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹
کد خبر: 84736914
۳ حادثه در اصفهان ۳۱ مصدوم برجاگذاشت

اصفهان-ایرنا- وقوع ۲ حادثه رانندگی و یک آتش‌سوزی در اصفهان جمعه شب موجب مصدوم شدن ۳۱ نفر شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۰ و ۸ دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودرو در اتوبان سردار کاظمی نجف‌آباد واژگون شد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی، ۲ واحد آمبولانس از این مرکز و یک واحد امدادی هلال احمر به محل اعزام شد.
عباس عابدی افزود: در این حادثه هشت نفر شامل ۲ زن و ۶ مرد مصدوم که هفت نفر از آن‌ها به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) نجف‌آباد منتقل شدند.
وی بیان کرد: یکی از مصدومان نیزبه دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی درمان شد.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین به آتش‌سوزی کارخانه‌ای در جاده شاهین‌شهر نرسیده به پلیس راه در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شب گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: پنج واحد امدادی اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: ۱۰ مرد ۲۳ تا ۴۴ ساله در این حادثه آتش‌سوزی به دلیل تنگی نفس مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.
عابدی اظهارداشت: هیچ یک از مصدومان سوختگی و آتش نشانان نیز مصدوم نداشتند.
وی درباره تصادف زنجیره‌ای چندین وسیله نقلیه سبک و سنگین از جمله ۳ تریلی، خاور، ۲ دستگاه  پراید و یک سمند در ساعت ۲۴ شب گذشته گفت: این حادثه در اتوبان فرودگاه روبروی پایگاه هشتم شکاری رخ داد و اتوبوس آمبولانس اورژانس و ۳ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تعداد مصدومان این حادثه را ۱۳ نفر شامل پنج مرد، پنج زن و ۳ دختربچه دانست و گفت: ۴ نفر از این مصدومان به بیمارستان‌ آیت الله کاشانی و ۹ نفر نیز به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.
آتش‌نشانی اصفهان شب گذشته تعداد مصدومان این حادثه را پنج نفر بیان کرده بود که این تعداد توسط اورژانس ۱۳ نفر عنوان شده است.
علت بروز این حوادث در دست بررسی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha