۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84737024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محل واکسیناسیون کرونا در ارومیه تغییر کرد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84737024
 محل واکسیناسیون کرونا در ارومیه تغییر کرد

ارومیه - ایرنا - رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه گفت: واکسیناسیون علیه کرونا، از امروز /شنبه/ در ۱۳ پایگاه تجمیعی صورت می‌گیرد و شهروندان برای دریافت دُزهای مختلف باید به این مراکز مراجعه کنند.

دکتر بهروز فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه ها در مناطق مختلف شهر فعال بوده و شهروندان برای دریافت واکسن می توانند نزدیکترین پایگاه را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۱ پایگاه مربوط به مراکز جامع خدمات سلامت بوده و ۲ مرکز نیز شامل بیمارستان شهید مطهری در خیابان کاشانی و پایگاه خودرویی واقع در مجتمع سیتادیوم، آخر خیابان سعدی مستقر هستند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان ارومیه ادامه داد: المهدی در خیابان المهدی، حضرت پور در خیابان شهید حضرت پور، تدبیر در خیابان عمار و ایثار در جنب پارک تخم مرغی، چهار مرکز خدمات سلامتی هستند که از ساعت هشت صبح تا هفت عصر پذیرای شهروندان برای تزریق واکسن خواهند بود.

فتحی اظهار کرد: همچنین پایگاه های ساوالان در بلوار ساوالان، رازی در شهرک ولیعصر، بهداری در جنب بیمارستان میلاد، ۱۷ شهریور در جنب خیابان آرامگاه، استاد شهریار در خیابان حیدربابا، نیکخواه در سه راه دخانیات و علامه مجلسی در خیابان باقرالعلوم در ساعات اداری، تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

وی گفت: تزریق واکسن در بیمارستان شهید مطهری ارومیه از ساعات هشت صبح تا هفت عصر روزهای غیرتعطیل و در پایگاه خودرویی سیتادیوم از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب صورت می‌گیرد.

فتحی یادآور شد : در پایگاه های بهداری، ۱۷ شهریور، استاد شهریار، نیکخواه، علامه مجلسی، بیمارستان شهید مطهری و سیتادیوم، واکسن اسپایکوژن تزریق نمی شود ولی در دیگر پایگاه ها همه واکسن ها موجود است.

به گزارش ایرنا، از اواخر هفته گذشته ۲ پایگاه تجمیعی سالن شقایق و سالن شهیدان آهندوست که بیشترین مراجعات برای دریافت واکسن به آنها صورت می گرفت، تعطیل شده و مراکز جامع سلامت، این خدمت را عرضه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha