۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 84737292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن: شهرداری را تا این حد قبراق ندیده بودم

تهران-ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی شب گذشته خوب نبودیم و باید این را قبول کنیم، البته من تا امروز شهرداری را به این حد پرانرژی و شاداب ندیده بودم اما هنوز کار تمام نشده است و باید خودمان را برای دیدار بعدی مهیا کنیم.

به گزارش ایرنا فرزاد کوهیان اظهار داشت: در بازی برابر شهرداری گرگان نتوانستیم تمرکز لازم را داشته باشیم، از سویی دیگر بد بودیم و باید این را قبول کنیم.  فشار مسابقات و خستگی مزید بر علت شد و آسیب دیدگی هم گریبان تیم ما را گرفته است.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی شهرداری خوب هستند و باید قبول کنیم از ما بهتر هستند. شرایط شهرداری فوق‌العاده است و تا امروز ندیده بودم این تیم تا این حد سرحال و قبراق باشد. بازیکنان این تیم در شب گذشته انرژی مضاعفی داشتند اما کار تمام نشده و باید خودمان را برای دیدار چهارم سری فینال آماده کنیم تا بتوانیم دوباره به بازی برگردیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: برای بازی بعدی خودمان را بازسازی خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم با وجود مصدومیت چند بازیکن و شرایطی که بر ما حاکم شده، خودمان را به شرایط بازی برگردانیم تا از حقانیت بسکتبال اصفهان به خوبی دفاع کنیم.

کوهیان با اشاره به شرایط این تیم یادآور شد: تیم‌ها به یک چشم دیده شود.  کمیته انضباطی بازیکنان من را محروم می‌کند اما برای شهرداری حکم تعلیقی صادر می‌شود و درخواست ما این است که در این شرایط مساعدت بیشتری شده و اجازه بدهند تیم‌ها در شرایط یکسانی برابر هم به میدان بروند.

گفتنی است دیدار چهارم سری فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان روز یازدهم اریبهشت ماه و از ساعت ۲۰:۱۵ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha