بیش از ۱۹۳ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹۳ هزار و ۴۲۶ پُرس غذای گرم و افطاری ساده از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شده است. 

قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل ۱۶۶ هزار و ۵۱۶ پُرس غذای گرم و ۲۶ هزار و ۹۱۰ پُرس  افطاری ساده بوده است. 

وی افزود: تهیه این تعداد پُرس غذای گرم و افطاری ساده برای توزیع بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد به همت تعدادی از نیکوکاران بومی و غیربومی انجام شده است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بمنظور پخت غذای گرم برای توزیع بین نیازمندان استان در ماه رمضان  امسال ۱۷۴ آشپزخانه مهدوی در این استان راه اندازی شده است. 

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال پیاپی است که اقدام به راه اندازی آشپزخانه های مهدوی در این استان می کند. 

وی ابراز داشت: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت معنوی ماه رمضان برای کمک به نیازمندان و افراد و خانواده ‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه های این نهاد حمایتی است. 

مبشری گفت: ۱۱ هزار و ۵۹۰ بسته غذایی نیز از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است. 

وی اظهار داشت: بمنظور توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته غذایی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۰۶ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی هزینه شده است. 

۴۷ هزار و ۱۲۶ خانوار با جمعیت ۱۱۳ هزار و ۴۸۵ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha