۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبر: 84737695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه سپاس معلم در قرچک برگزار شد

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبر: 84737695
ویژه برنامه سپاس معلم در قرچک برگزار شد

قرچک - ایرنا - در آستانه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهاد شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم، ویژه برنامه سپاس معلم روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و تعدادی از دانش آموزان در مدرسه شهدای بانک مسکن قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم گفت: معلم با نقش مهم و اثر بخش خود در جامعه، آینده‌سازان کشور را تربیت کرده و آنان را برای اداره امور جامعه بر اساس آرمان‌های انقلاب و حرکت در مسیری که شهدا آن را ترسیم کرده‌اند آماده می‌کنند.
رضا داورزنی افزود: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مدارس موجب شد تا جامعه بیش از گذشته به نقش و اثرگذاری معلمان در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان آگاهی پیدا کنند و استقبال صد در صدی دانش‌آموزان از بازگشایی مدارس، نشان از این واقعیت دارد که معلمان نقشی بی‌بدیل و بدون جایگزین در آموزش و پرورش آینده‌سازان کشور دارند.
وی خاطرنشان کردکرد: این واقعیتی انکار ناپذیر است که معلمان گاه از پدر و مادر برای دانش‌آموزان دلسوزتر هستند و تلاش دارند که آنان را در مسیر حق و حقیقت آموزش داده تا برای خود و جامعه اسلامی مفید باشند.
داورزنی اظهار داشت: ۱۲ اردیبهشت، روز معلم فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام افرادی که با تمام وجود کلاس‌های درس را با اداره کرده و آموخته‌های خود را به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.
وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مرتضی مطهری گفت: این شهید سرافراز ایران اسلامی به واقع یک معلم تمام عیار بود که عمر با برکت خود را برای خدمت به جامعه اسلامی و تربیت شاگردانی متخصص و متعهد به ارزش‎های اسلامی صرف کرد.
مدیر آموزش و پرورش قرچک افزود: آثار برجای مانده از شهید مطهری و کتب ایشان، مرجع گرانبهایی برای همگان از جمله معلمان و دانش‌آموزان به حساب می‌آید و قطعا آشنایی نسل جوان بااین آثار می‌تواند مطالبات پرورشی رهبر معظم انقلاب از مجموعه آموزش و پرورش را محقق کند.
به گزارش ایرنا، روز ۱۲ اردیبهشت همزمان با سالروز ترور و شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم نام گذاری شده است.
قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
بیش از ۵۸ هزار دانش‌آموز قرچکی زیر نظر سه هزار و ۵۰۰ معلم مشغول به تحصیل می‌باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha