۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 1269
کد خبر: 84739373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نجف آباد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹
کد خبر: 84739373
چند خبر کوتاه از نجف آباد

اصفهان-ایرنا-تجلیل از کارگران مدیریت شهری، تکریم جایگاه معلم و اجرای طرح های نظارت بهداشتی از جمله مهمترین عناوین خبرهای کوتاه شهرستان نجف آباد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار نجف آباد در نشست تجلیل از کارگران مدیریت شهری در سالن اجتماعات خارون به مناسبت روز کار و کارگر گفت: کارگران بخش مهمی از تجلی توسعه و پیشرفت در کشور هستند و نقش آنان نباید

فراموش و مورد بی مهری قرار گیرد.

عبدالرسول امامی به نقش آنان در طراوت و زیبایی شهری اشاره کرد و افزود: کسب موفقیت شهرداری نجف آباد در ستاد تسهیلات سفر استان اصفهان مرهون تلاش های این قشر است.

وی ادامه داد: کارگران وقت را به عنوان مهمترین سرمایه زندگی خود برای خدمت به جامعه و رفع نیازها بکار گرفته‌اند.

تکریم جایگاه معلم و آموزگار

به گزارش خبرنگار ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر نجف آباد در نشست با مسئولان آموزش و پرورش و تکریم جایگاه معلم گفت: تعامل بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش برای توسعه فرهنگی و علمی رقم می خورد.

اسماعیل آخوندی افزود: مدیریت شهری در دوره جدید به دنبال ایجاد عدالت در توزیع منابع و افزایش رضایتمندی و خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل با مدارس برای خدمت به مردم و تامین نیاز آموزشی مورد توجه شورا و شهرداری قرار گرفته و با محوریت شورای آموزش و پرورش انجام می شود.

اجرای طرح‌های نظارت بهداشتی

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه نجف آباد در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: نظارت بر تولید و عرضه محصولات خوراکی توسط تیم های بهداشتی انجام می شود.

موسی مباشری افزود: فروشگاه‌های متخلف پلمپ و جزای نقدی برای متخلفین پیش بینی شده است.

وی با اشاره به نظارت های بهداشتی کرونا در مدارس و مراکز عمومی و صنفی، خاطرنشان کرد: نظارت‌ها و فراگیری واکسیناسیون میزان ابتلا به این بیماری را کاهش داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha