۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84740018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زورگیری با شگرد باربری در شهر ری

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 84740018
زورگیری با شگرد باربری در شهر ری

شهرری - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری که در پوشش باربری با همدستی ۲ جوان دیگر از مسافرش سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس شهرری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: دیروز در پی دریافت پیامی از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص سرقت خودروی وانت پیکان حامل ۵ چرخ صنعتی در محدوده سه راه سیمان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری امین آباد در محل حاضر شدند.

زورگیری با شگرد باربری در شهر ری

وی ادامه داد: در بدو ورود ماموران، مالباخته با حالت پریشان به ماموران گفت که دقایقی قبل از بازار تهران برای انتقال ۵ چرخ خیاطی صنعتی به ارزش تقریبی ۶۰۰میلیون ریال به مقصد پاکدشت یک وانت پیکان کرایه کردیم، در مسیر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دوسرنشین راه ما را بست و به بهانه اینکه دقایقی قبل خودرو شما با خودرو ما برخورد کرده با گاز اشک آور من را زدند و خودرو و بار را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده از مال باختگان، ماموران انتظامی به حرف های مالک خودرو مشکوک و احتمال همدستی وی با سارقان اصلی متصور شد و طی بررسی های تخصصی و با استفاده از شیوه و شگرد خاص پلیسی راننده خودرو که ابتدا خود را مال باخته معرفی و قصد اعلام سرقت خودرو خود را داشت، به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کرد که با ۲ سارق دیگر همدست است.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم پرونده ای در این خصوص تشکیل و شناسایی و دستگیری دیگر سارقان نیز در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

زورگیری و سرقت موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق موتور سیکلتی که با تهدید سلاح سرد، موتورسیکلت مال باخته را سرقت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران کلانتری حسن آباد با تماس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از حضور زورگیری  در محدوده این کلانتری در حال سرقت  یک دستگاه  موتور سیکلت و تهدید مال باخته مطلع شدند و بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام  شدند.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران، سارق بلافاصله سلاح سردی که در اختیار داشت به زمین پرتاب و از محل گریخت  که بلافاصله طرح مهار سارق عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ادامه داد: در یک عملیات ضربتی متهم در محاصره پلیس قرار گرفت و در حالی که ماموران در نزدیکی وی قرار گرفتند، سعی به قدرت نمایی با سلاح سرد دیگری داشت که بلافاصله خلع سلاح و زمین گیر شد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه دار به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از اخذ شکایت شاکی، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha