۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84740030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: هدفمان حضور مقتدرانه در رقابت های جهانی است

اهواز- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: هدفمان حضور مقتدرانه در رقابت های جهانی است و سعی می کنیم تیم را به شرایط ایده آل و آرمانی برسانیم.

حمید باوفا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را در اهواز برگزار کردیم و سعی مان بر این است که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی افزود: تمام تمرکز کادر فنی این است که بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشیم و در این مسیر با حضور در تورنمنت های مختلف، ارزیابی بهتری از تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه جام شاهد در شهرستان رشت برگزار می شود و سعی می کنیم با تمام قوا در این پیکارها حاضر شویم. 

وی افزود: برترین های مسابقات قهرمانی کشور را کنار گذاشته و به بقیه فرصت می دهیم که در جام شاهد خود را نشان دهند. ما شرایط را به گونه ای ایجاد کردیم که علاوه بر رشد ورزشکاران،  رقابتی بین آنها ایجاد شود.

باوفا با بیان اینکه ۲ سال کرونا خیلی به ما لطمه وارد کرد گفت: معمولا تیم ملی نوجوانان پشتوانه تیم جوانان است اما از آنجا که تیم نوجوانان ما سال قبل پنجم دنیا شد عملا ورودی از این تیم نداشتیم که خیلی بد است. 

وی افزود: زمانی که می خواهیم یک تیم خوبی داشته باشیم باید تیم رده سنی قبل آن خوب باشد به عنوان مثال اگر تیم بزرگسالان خوب و مقتدری داریم به دلیل تزریق کشتی گیران جوان به این تیم است. اگر قرار باشد تیم جوانان خوبی داشته باشیم باید تیم نوجوانان خوبی داشته باشیم که متاسفانه این گونه نیست لذا ما سعی کردیم از داشته های خود در رده جوانان استفاده کنیم. 

سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر پتانسیل کشتی ما همین است اما با برنامه ریزی و هدفی که داریم، می توانیم در آینده نزدیک از همین افراد حاضر در اردو نفرات شاخصی داشته باشیم.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی افزود: اولویت اول ما رقابت های قهرمانی کشور است همچنین موفقیت در تورنمنت ها و مسابقات پیش رو و نظم و انضباط اردویی برای ما بسیار مهم است لذا اگر کسی در این چارچوب قرار نگیرد به درد ما نمی خورد.

باوفا در خصوص کشتی گیران خوزستانی حاضر در اردو گفت: کشتی فرنگی خوزستان همیشه خوب است لذا خوشحال می شوم که در بدنه تیم ملی کشتی گیران بیشتری از خوزستان داشته باشیم زیرا هر چه نفرات بیشتری از خوزستان داشته باشیم تیم ملی قوی تری داریم. 

وی با بیان اینکه ورزش خوزستان دارای یک مدیرکل فهیم و ارزشمند است افزود: بنی تمیم یکی از قهرمانان خوب و ارزنده کشتی فرنگی کشورمان بوده که می تواند به ورزش استان و به ویژه رشته کشتی کمک کند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان از روز دهم اردیبهشت ماه در اهواز آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha