امام جمعه موقت شهرری:پیوند بین امام و امت رازماندگاری و موفقیت نظام اسلامی است

شهرری- ایرنا- امام جمعه موقت شهرری گفت: پیوند عمیق بین مردم و امام راحل و رهبری طی بیش از ۴۰ سال گذشته، راز ماندگاری و موفقیت نظام اسلامی با وجود تمامی دسیسه چینی های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی روز سه شنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر افزود: امروز یکی از استوانه های اصلی نظام اسلامی مردم هستند و پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در این مدت به برکت پیوند ناگسستنی بین مردم و رهبری بوده است.

وی یادآورشد: استکبار در تمامی این مدت، همه توطئه های خود را به کار بست تا بین مردم و امام و رهبری تفرقه بیاندازد، اما به موفقیتی دست نیافت.

حجت الاسلام ابراهیمی به فرا رسیدن روز جهانی کارگر اشاره کرد و اظهارداشت: در نظام اسلامی کار یک ارزش و کارگر موجودی قابل تکریم است.

خطیب نماز عید سعید فطر شهرری با بیان اینکه دست کسی را که برای کسب روزی و گذران زندگی می کوشد، باید بوسید، گفت: هیچ کسی نباید تلاش و کار یک کارگر را بی ارزش بشمارد.

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری خاطرنشان کرد: اگر جامعه ای خواهان دستیابی به استقلال اقتصادی و خودکفایی است، باید به کار و کارگر اهمیت دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی راه رسیدن به فرمان رهبری در حمایت از تولید و تحقق شعار سال را حمایت و پشتیبانی از کار و تولید با تکریم کارگران اعلام کرد.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرا رسیدن روز معلم تاکید کرد: باید قدردان تلاش های جامعه معلمان بود که پرچم هدایت جوانان را در دست گرفته اند و امروز بیش از هر کاری باید به اهمیت کار خود در این زمینه بها دهند.

وی ادامه داد: معلمان باید برای تبیین و آموزش درس مبارزه با ظلم و ستم به دانش آموزان دست به کار شوند.

خطیب نماز عید فطر شهرری به روز قدس و حضور مردم در راهپیمایی آن اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ سال از اشغال سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان سپری می شود و در این مدت، مسلمانان به بدترین شکل ممکن از سوی اسرائیل غاصب در فشار هستند.

وی دین اسلام را دین شادی، نشاط و انبساط برشمرد و اوج بندگی در آن را مربوط به روزهای ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گفته حجت الاسلام ابراهیمی عید واقعی برای مسلمانان آن زمانی است که غمخوار یکدیگر باشند و به یاری همدیگر برسند تا زمینه را برای عید بزرگ ظهور امام زمان(عج) فراهم سازند.

در حاشیه اقامه نماز عید سعید فطر در شهرری, تعدادی از پایگاه های جمع آوری زکات فطره فطر نیز مستقر  و مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) مملو از خودروهای پارک شده نمازگزاران بود.

چندین دستگاه اتوبوس نیز برای جابجایی نمازگزاران پیش بینی شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha